Ի՞նչ կստանա հյուրանոցի ղեկավարը
Հյուրանոցային բիզնեսի ավտոմատացման դեպքում հյուրանոցի ղեկավարները կկարողանան խուսափել անորոշությունից և բազմաթիվ ստորջրյա խութերից, որոնք կարող են ի հայտ գալ գործունեության ընթացքում, և կկարողանան լիարժեք վերահսկել բիզնես գործընթացները բոլոր օղակներում: Հյուրանոցի ղեկավարները կկարողանան նաև ստանալ բազմաթիվ հաշվետվություններ, իրականացնել իրավիճակային վերլուծություններ ցանկացած պահի դրությամբ:
Հյուրանոցային բիզնեսի ավտոմատացումից հյուրանոցի ղեկավարները կստատան հետևյալ օգուտները.
- Վերահսկողության բարձր մակարդակ ցանկացած պահի
- Եկամուտների և շահույթի հաշվարկ ցանկացած պահի՝ ցանկացած ծառայության կտրվածքով
- Հյուրանոցի աշխատանքի վերաբերյալ ցանկացած ֆինանսական ցուցանիշի ստացում
- Ադմինիստրացիայի կողմից կատարվող աշխատանքների վերլուծություն
- Մատուցվող ծառայությունների որակի վերլուծություն
- Հյուրանոցի եկամտաբերության աճ ` 20%
- Մյուսների խորհրդով հյուրերի քանակի ավելացում
- Հյուրերի լոյալության և հյուրանոցի հանդեպ վստահության մեծացում
- Ֆինանսական, մարքեթինգային տվյալների, հյուրերի անձնական տվյալների անվտանգ պահպանում և այլն: