Դեղատան կառավարման համակարգ
Ծրագրի ստեղծման հիմքում ընկած են բազմաթիվ խոշոր և հաջողակ ընկերությունների պրակտիկ կառավարման փորձը և անհատական գործելաոճը:
Համակարգը հնարավորություն է տալիս լիարժեք կերպով կառավարել ու վերահսկել տեղի ունեցող գործընթացները, ստանալ շրջանառու միջոցների և ապրանքանյութական արժեքներին վերաբերող հաշվետվություններ:
Ծրագրի օգտագործման արդյունքում դուք՝
- լիարժեք կվերահսկեք Ձեր դեղատան աշխատանքը,
- չեք ունենա ապրանքի կորուստ,
- կստանաք լիարժեք վերլուծություն վաճառքների վերաբերյալ,
- հնարավոր կլինի տպել ՀԴՄ կտրոն ավտոմատ եղանակով,
- (► Դեղատուն PDF նկարագրություն)
Վաճառքի գործընթացի բարելավում
Օգտագործելով բարկոդ սկաներ և մի քանի գնորդի զուգահեռ սպասարկման հնարավորությունը դուք մի-քանի անգամ կարագացնենք դեղատան գործընթացը:
Համակարգը թույլ է տալիս`
- ավտոմատ կերպով տպել ՀԴՄ կտրոն,
- ապրանքների ցանկ,
- ստեղծել հաշիվ-ապրանքագրեր ապահովագրական ընկերությունների համար,
- իրականացնել փոխարինող և անհրաժեշտ դեղերի որոնում:
Նոր աշխատակիցները հեշտությամբ կինտեգրվեն դեղատան աշխատանքին, իսկ հաճախորդները կունենան վստահություն Ձեր դեղատան նկատմամբ:
Ապրանքների մուտք, մեծածախ/մանրածախ իրացում
- Ապրանքների ձեռք բերում
- Մուտքի օրդեր
- Պատվեր մատակարարին
- Ապրանքների ետ վերադարձ մատակարարին
- Մատակարարի հետ ֆինանսական հաշիվների վարում
- Զեղչային և բոնուսային համակարգի կիրառում
- Մատակարարների գների համեմատում
- Գույքագրում
- Մանրածախ վաճառք
- Իրացում հաշիվ-ապրանքագրով, դեղատոմսով (ապահովագրական)
- Պատվեր գնորդից
- Ապրանքի ետ վերադարձ գնորդից
- Գնորդների, ապահովագրական ընկերությունների հետ ֆինանսական հաշիվների վարում
Բանկային հաշիվներ և դրամարկղ
- Բանկային հաշիվների կառավարում
- Առանձնացված դրամարկղերի վարում
- Դրամական միջոցների շրջանառություն, մնացորդ և գործառույթներ (դրամարկղ, բանկ)
- Դրամի շարժ
Պարտադիր գործիքներ
- Ապրանքների տեղաշարժ
- Առանձին դեղատների կառավարում
- Ճկուն գնային քաղաքականություն
- Կենտրոնացված կառավարում և վերահսկում
- Դեֆեկտուրայի կազմում ըստ դեղատների
- Պիտանելիության ժամկետների վերահսկում
- Ապրանքի ավտոմատացված քանակական վերահսկում նախկինում կուտակված ստատիստիկ վերլուծության հիման վրա
- Մեկից ավել հաճախորդների զուգահեռ սպասարկման հնարավորություն
- Ապրանքների վերագնահատում
- Գույքագրում, ապրանքի շարժի պատմության վարում
- Վաճառքների վերլուծություն, տարատեսակ հաշվետվությունների կազմում
- Զուգահեռ վաճառք մի քանի վաճառակետից
- lek.am ամբողջ Հայկական շուկայի դեղորայքների գնացուցակ, ամենօրյա թարմացման հնարավորությամբ
Մարքեթինգային գործիքներ
Համակարգում ներդրված զեղչային և բոնուսային համակարգերի շնորհիվ դուք կկարողանաք ցուցաբերել անհատական մոտեցում յուրաքանչյուր հաճախորդին:
Կկարողանաք վարել ճկուն գնային և զեղչային քաղաքականություն:
Հնարավոր կդառնա տարանջատել Ձեր հաճախորդներին ըստ հավատարմության ցուցանիշների:
Դուք կկարողանաք վարել հաճախորդների սպասարկման յուրահատուկ քաղաքանություն, որը կմոտիվացնի Ձեր աշխատակիցներին:
Փաստաթղթաշրջանառություն
Համակարգում ներդրված Fast Report ենթահամակարգի միջոցով հնարավոր է ստեղծել տարատեսակ փաստաթղթեր
- Դրամարկղի մուտքի և ելքի օրդերներ
- Հաշիվ ապրանքագրեր (գնման և իրացման), Վճարման հաշիվներ
- Մուտքի և ելքի օրդերներ
- Բեռնագրեր, վերագնահատման ակտեր
- Տեղեկանք գնորդներին տրված հարկային հաշիվների վերաբերյալ
- Դրամարկղի գումարի հանձնում/ընդունում, ծախսերի պլանավորում, վարում և այլն
- Այլ տեսակի փաստաթղթերի ներդրման հնարավորություն համաձայն Ձեր պահանջի:
Լրացուցիչ
- Պաշտպանված տվյալների բազա
- Օգտագործողների իրավունքների սահմանափակում
- ՀԴՄ-ի ինտեգրացիա ծրագրին, ավտոմատ կտրոնի տպում
- Աշխատանք բար-կոդ սկաների հետ
- Ծախսերի պլանավորման և հաշվառման համակարգ
- Փնտրման և ֆիլտրման անսպառ հնարավորություն
- Դեֆեկտուրայի ավտոմատ ձևավորում
- Ծրագրի ցանցային օգտոգործման հնարավորություն
- Աշխատակիցների աշխատանքի վերահսկում
- Աշխատակիցների հաճախումների վերահսկում
- Ինտեգրացիա CRM համակարգին
- Բժիշկների հետ փոխհարաբերությունների կառավարում