Բիզնես գործընթացներ
Ատամնաբուժական բիզնեսի ավտոմատացման դեպքում արդյունավետությունը ուղիղ համեմատական է բիզնես գործընթացների գրագետ նկարագրմանը:
Ատամնաբուժական ոլորտում բիզնես գործընթացները բաժանվում են երեք հիմնական խմբերի՝ առաջնային (հիմնական), աջակցող (օժանդակ, օգնական) և զարգացմանն ուղղված բիզնես գործընթացներ:
Հիմնական – առաջնային բիզնես գործընթացներն են.
- Ախտորոշում
- Բուժման պլանավորում
- Ֆինանսական պլանավորում
- Հաճախորդի/հիվանդի հետ համաձայնության փաստաթղթավորում
- Բուժում
- Հետբուժական սպասարկում
Օժանդակ կամ օգնական բիզնես գործընթացներն են.
- Հիվանդի քարտի բացում
- Հիվանդի հերթագրում
- Արագամաշ առարկաների, դեղորայքի, հումքի մատակարարում և պահեստավորում
- Հիվանդին բժշկական ծառայության վաճառքի և դրան առնչվող հաշվապահական գործառույթներ՝ կանխավճարի ստացում, պարտքի մարում և այլն
- Հետագա բուժզնման, հիվանդություների կանխարգելման այցելությունների հիշեցում և այլն
Ավտոմատացման համար անհրաժեշտ զարգացնող բիզնես գործընթացներն են.
- Մարքեթինգային բնույթի գործընթացների մշակում և ներդրում
- Ծննդյան և տոնական օրերի շնորհավորանքների ուղարկում
- Բոնուսային, լոյալության ծրագրերի ներդրում
- SMS հաղորդագրությամբ հիվանդի հերթագրման մասին հիշեցում
- Հաճախորդի հավատարմության չափման և հետագա քայլերի իրականացման գործառույթներ
- Կատարված բուժ ծառայության վերաբերյալ հաճախորդների բողոքների կառավարում և այլն: