Ավելին քան գեղեցկության սրահ
Ձեր գեղեցկության սրահում հաճախորդը հարսանեկան սանրվա՞ծք են պատվիրել: Շնորհավորե՛ք նրան հարսանիքի մեկ ամյակի կապակցությամբ էլ. նամակի միջոցով: Ձեր այցելուն պետք է վիրահատվի՞ և վախենում է: Վիրահատության նախօրյակին բարեմաղթանքներով SMS հաղորդագրություն ուղարկեք իրեն: Մեկ ուրիշի մոտ թոռնիկ է ծնվե՞լ: Փոքրիկ նվերը սրահի կողմից հատուկ ուշադրության լավ օրինակ է: Դժվար է ամենը հիշե՞լ և իրականացնել այսքան գործառույթներ գեղեցկության սրահի ծանրաբեռնված առօրյայում: Մեր Սոֆթ ընկերության Գեղեցկության սրահի ավտոմատացված կառավարման ծրագրի հետ միասին դա հեշտից էլ հեշտ է: Բոլոր տվյլաները պահվում են մեկ տեղում և նույնիսկ աշխատակիցների հեռանելու դեպքում դուք հաճախորդ չեք կորցնում, իսկ մարդկանց հանդեպ անհատականցված ուշադրություն, նրանց Ձեր հավատարիմ հաճախորդը դարձնելու լավագույն տարբերակն է, որը համակարգը թույլ է տալիս անել ընդամենը միքանի կոճակ սեղմելով: Ուրեմն մի վարանե՛ք: Ունեցե՛ք տնտեսական, ֆինանսական և հանաճախորդների մասին ամբողջական տեղեկատվությունը հասանելի և մատչելի տարբերակով: Ձե՛ռք բերեք Ձեր մրցակցային առավելությունը մեր ծրագրի օգնությամբ՝ օրը ընդամենը մեկ դոլարի դիմաց: