Մեր ընկերության կողմից առաջարկվող լուծումները, որոնք կենտրոնացած են բիզնեսի վրա, առավել լայնորեն կիրառվող եւ բարձր համարում ունեցողներից են տվյալ ոլորտում: Այդ լուծումները արտացոլում են մեր հաճախորդների լայն շրջանակը` սկսած միջազգային ներդրումային հիմնադրամներից մինչև փոքր տարածաշրջանային ձեռնարկություններ: Առաջարկվող MS Realtor անշարժ գույքի գործակալության ավտոմատացման համակարգը նախատեսված է անշարժ գույքի գործակալությունում կատարվող գործառույթների ավտոմատացման, դրանց օպտիմալացման, ծախսվող ժամանակի նվազեցման, ինֆորմացիայի երկարաժամկետ համակարգված պահպանության, սպասարկման արագության բարձրացման և, ընդհանրապես, գործակալության կամ գործակալի աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման համար: Այս ճկուն բիզնես մոդելի կիրառումը է թույլ է տալիս ստեղծել վստահելի եւ թափանցիկ համակարգ` կառավարելու առանցքային գործընթացները` կախված հաճախորդի անհատական կարիքներից:
Հիմնական գործառույթներ
Անշարժ գույքի օբյեկտների նկարագրության համակարգված պահպանման հնարավորություն, որը զերծ է պահում օգտագործողին տարբեր կրիչների վրա ինֆորմացիայի պահպանման դեպքում առաջացող խնդիրներից` հեշտացնելով և պարզեցնելով փնտրման և դասակարգման գործընթացները, ինչպես նաև հնարավորություն է ընձեռում կատարել վերլուծություն ընկերության ընթացիկ գործերի առնչությամբ:
Համակարգում նախատեսված է գործընկերների (թերթեր, ամսագրեր, ինտերնետ կայքեր և այլն) և այցելուների (որոնք կարող են միաժամանակ ներկայացնել մի քանի հայտ գնման, վաճառքի կամ փոխանակման վերաբերյալ) ինֆորմացիոն բազա:
Անշարժ գույքի օբյեկտների դինամիկ փոփոխվող և ավելացող բազմաֆունկցիոնալ նկարագրությունների հնարավորություն: Այսինքն, տրվում է օբյեկտների նկարագրության` օգտագործողի կողմից դինամիկ կերպով ավելացվող նկարագրությունների ցուցակ:
Գործակալի կողմից հայտի իրականացման նպատակով կատարված գործողությունների գրանցման հնարավորություն:
Համակարգում նախատեսված է քարտեզի վրա գույքի դիրքը, ինչպես նաև առանձին կամ ինչ-որ ֆիլտրերով բաժանված խմբերի դիրքերը տեսնելու հնարավորություն: Օրինակ` տվյալ գործակալի հայտերը, տարբեր հայտեր` ըստ վերանորոգված լինելու, ըստ 2-րդ հարկից բարձր լինելու և այլն:
Անշարժ գույքի օբյեկտների վերաբերյալ բոլոր հնարավոր գործողությունների կիրառման հնարավորություն` վաճառք, մասնակի վաճառք, գնում, վարձակալում, վարձակալության տրամադրում, փոխանակում և/կամ այս բոլորի համակցություն և այլն:
Անշարժ գույքի հայտերի խմբավորում առանձին թղթապանակներում ըստ նրանց կարգավիճակների` ակտիվ, ժամանակավորապես սառեցված, դադարեցված, իրականացված և այլն:
Գործակալի կողմից կատարվելիք գործողությունների կամ պայմանավորվածությունների պլանավորում: Ըստ օրացույցի և ժամերի նշելով կատարվելիք գործողությունները` ժամանակին ստանալ դրանց մասին հիշեցումներ և զգուշացումներ: Ինչպես նաև ստանալ հանձնարարություններ ղեկավարի կողմից և դրանց կատարման մասին ավտոմատ կերպով տեղեկացնել ղեկավարին:
Ներդրված պատրաստի տեղեկատուներ հասցեների, քարտեզների, անհրաժեշտ փաստաթղթերի և այլ ոչ պակաս կարևոր պարամետրերի վերաբերյալ:
Փոփոխվող տվյալների բազա, որը հնարավորություն է տալիս համակարգը համապատասխանեցնել տվյալ օգտագործողի պահանջներին:
Համակարգն ինքնուրույն` ըստ նախօրոք տրված պարամետրերի կամ շաբլոնների, ձևավորում է հայտ և օգտագործողի որոշմամբ էլեկտրոնային նամակի, թղթային նամակի կամ ֆաքսի տեսքով ավտոմատ ուղարկում այն գործընկերներին` թերթեր, ամսագրեր, այլ գործակալություններ: Հնարավոր է նաև հայտի տեղադրում գործակալության ինտերնետ կայքում:
Ներդրված է փնտրման հզոր համակարգ ըստ տրվող պարամետրերի` ներկայացնելով հայտի համապատասխանության աստիճանը (տոկոսներով) ներկայացված պահանջներին:
Հնարավորություններ
Հնարավորություն է տալիս ցանկացած պահի ավելացնել օգտագործողների, ներառյալ նաև հեռահար օգտագործողների քանակը, որոնք կենտրոնական գրասենյակին միանում են ինտերնետի միջոցով` ծախսելով մինիմալ ցանցային ռեսուրսներ և չդանդաղեցնելով ինտերնետի արագությունը կենտրոնական կամ լրացուցիչ հանգույցներում:
Համակարգը հնարավորություն տալիս է ցանկացած հայտի կցել անսահմանափակ քանակությամբ ֆոտո, վիդեո և այլ ֆայլեր, նախագծեր կամ էսքիզներ, ինչպես նաև սլայդ շոուներ: Ցույց տրվելով հետաքրքված անձանց` օգնում է ստեղծել ամբողջական պատկերացում գույքի վերաբերյալ:
Համակարգն ունի ինֆորմացիայի արտահանման հնարավորություն Excel և Word:
Համակարգում նախատեսված է ավտոմատ հեռախոսազանգերի կատարում և ընդունում: Ընդունված զանգերի հեռախոսահամարների համեմատում և իդենտիֆիկացում գործընկերների և այցելուների ինֆորմացիոն բազայի տվյալների հետ:
Առավելություններ
Համակարգն այնպես է ստեղծված, որ այն հնարավոր է ձեռք բերել առանձին բաղադրիչներով. հնարավոր է սկզբում ձեռք բերել և օգտագործել միայն մեկ բաղադրիչ, անհրաժեշտության դեպքում հետագայում ավելացնել դրանք` հասցնելով ամբողջական տարբերակին: Սա հնարավորություն է տալիս միանգամից չծախսել մեծ գումար, այլ վճարել մաս-մաս` ըստ անհրաժեշտության:
Ստեղծված լինելով ըստ ծրագրավորման նորագույն տեխնոլոգիաների` համակարգի ինտերֆեյսը լիովին համապատասխանում է ծրագրային ապահովման կառուցվածքային և ձևավորման ստանդարտներին:
Համակարգի մտածված և ինտուիտիվ նախատգծված ինտերֆեյսը թույլ է տալիս առանց հատուկ պատրաստության և ուսուցման օգտագործել և տեսնել համակարգի ֆունկցիոնալ հնարավորությունները` ծախսելով մինիմալ ժամանակ և ջանքեր:
Մեր մասնագետները միշտ պատրաստ են ցուցաբերել անհրաժեշտ տեխնիկական աջակցություն, պատասխանել հարցերին և վերացնել առաջացած խնդիրները:
Ինֆորմացիայի և տվյալների պաշտպանվածություն կորուստներից և չթույլատրված կրկնօրինակումներից: Ինչպես նաև ռեզերվային կրկնօրինակների ստեղծում:
Օգտագործողների իրավունքների և ինֆորմացիայի տեսանելիության սահմանափակում` ըստ անհրաժեշտության:
Համակարգի ստատիստիկ հաշվետվությունները հնարավորություն են տալիս կանխատեսել շուկայի տենդենցները, հայտնաբերել գնորդների պահանջմունքները նոր ծառայություններում, կազմել պատկերացում ընկերության ֆինանսների մասին և այլն:
Давид Оганнисян, Стоматологическая клиника Белый замок, Директор
Гагик Алексанян, Лейко Алекс ООО, Директор
Автоматизированная система управления персоналом ООО "Мер Софт" позволяет сохранять стабильность компании благодаря тому, что с ее помощью легко отследить качество кадрового резерва, планы по развитию лучшего персонала, количество вакансий и на какой стадии находится процесс поиска по каждой из них.
Асмик Нерсисян, АрексимБанк, Глава отдела ИТ
Вардан Петросян, Сатар ООО, директор
Наше сотрудничество с Mer Soft, которое началось в середине 2008 года, позволяет характеризовать эту компанию как динамично развивающуюся и перспективную. Особо стоит выделить профессиональные и личные качества сотрудников компании. Что касается систем управления высокого качества, которые предоставляет Mer Soft, то они являются мощным инструментом для администрирования и надзора за организацией различных бизнес процессов. Особенно интересны программы, предназначенные для управления торговлей, складом и логстикой, а так же маркетинговыми процессами.
Самвел Мурадян, ООО Вюрт, Директор
Гамлет Оганян, Грачя Оганян ООО, директор
После внедрения автоматизированной системы управления складом и торговлей, увеличилась производительность наших сотрудников, эффективность рабочего времени, а также была оптимизирована общая деятельность компании. Считаю, что наши расходы полностью возмещены и оправданы. Сотрудники компании Mer Soft с ответственностью подходят к вопросу обслуживания системы и устранения проблем, возникающих во время ее эксплуатации.
Серж Акопян, ООО Тонус-Лес, Директор
Зара Оганян, Смарт Констракшн ООО, директор
С 2010 года наша компания работает по автоматизированной системе управления складом и торговлей, разработанной компанией Mer Soft. Программа полностью удовлетворяет наши потребности и значительно упрощает процесс учета на складе, управления финансовыми потоками и составления отчетов.
Геворг Аршакян, ООО Алта, Директор
Mer Soft компания-мечта для сотрудничества. Они не только предоставляют и устанавливают обещанную программу, но и изменяют и обновляют еесвоевременно без каких-либо проблем. Мы, конечно же, будем продолжать работу с ними и следить за разработками новых программ. Кроме того, без колебаний будем рекомендовывать их услуги другим организациям.
Էդվարդ Գալուստանյան, CONTROL MAIL, Տնօրեն
Система управления персоналом, разработанная ООО "Мер Софт", является очень эффективным инструментом для сбора информации о сотрудниках компании. Программа позволяет контролировать информацию о договорах с сотрудниками, переподготовках, отчетах и другой документации.