Հաճախորդների հետ փոխհարաբերությունների կառավարման համակարգ

Պրոեկտի մանրամասներ

Նպատակ: Հաճախորդների հետ փոխհարաբերությունների կառավարման գործընթացի ավտոմատացում:
Խնդիրներ: Կառավարման մեթոդներից ելնելով համակարգի ադապտացում ըստ հաճախորդի պահանջի.
Սկիզբ: 2010 - այժմ
Թիմ: Գարեգին Սարգսյան - Պրոեկտի ղեկավար
Գոռ Ռւստամյան - Արխիտեկտոր
Րաֆֆի Բաղդասարյան - Ծրագրավորող
Գեղամ Գեղամյան - Որակի պատասխանատու
Նվաճումներ: 37 հաճախորդ

Պատվիրատուներ

Բիզնեսի ոլորտի մրցակցության կոշտ պայմաններում յուրաքանչյուր առևտրային սուբյեկտ ձգտում է գրավել կամ պահպանել իր տեղը շուկայում. առաջնային բնույթ է սկսում կրել մրցակիցների նկատմամբ առավելություն ձեռք բերելու անհրաժեշտությունը: Շուկայի գերհագեցվածության պայմաններում,  կարևոր է դառնում գնորդի հետ աշխատանքի անհատականացումը, որն իր ծավալների պատճառով անհնար կդառնա առանց ավտոմատացման: Այս խնդրի և մի շարք այլ կարևոր խնդիրների լուծում կարող է հանդիսանալ Մեր Սոֆթ ՍՊԸ-ի կողմից մշակված “Մարքեթինգի և ինֆորմացիայի կառավարման” CRM համակարգը: Այն նախատեսված է անհամակարգելի թվացող տվյալների կառավարման և դրանց` տեղեկությունների մեկ ամբողջական համակարգում հավաքագրելու համար: 

CRM ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԳԱՂԱՓԱՐՆԵՐԸ

  • Կազմակերպությունների ցուցակ (դեղին էջեր, պատճենահանում ուղղորդված կազմակերպությունների ցուցակի մեջ, դասակարգում ըստ գործունեության խմբերի),
  • Ուղղորդված կազմակերպությունների ցուցակ կամ բանակցող գործընկերներ (պատճենահանում գնորդների ցուցակ, դասակարգում ըստ գործունեության խմբերի, ստատուսների, գործակալների, կարևորության աստիճանի),

 
  • Ուղղորդված կազմակերպության դիրքը քարտեզի վրա,

  • Մարքեթինգային միջոցառումներ,
  • Մարքեթինգային ստատուսներ (ուղղորդված կազմակերպությունների հարաբերությունները որոշակի մակարդակներում տարանջատելու նպատակով),
  • Կազմակերպության գործունեության խմբեր,
  • Ուղղորդումներ (ապրանքի կամ մատուցվող ծառայությունների մասով),

  • Փաստաթղթերի ձևեր. իրականացվում են դինամիկ կերպով,
  • Էլ. նամակների ձևեր. իրականացվում են դինամիկ կերպով,

 

ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

  • Նամակների և ծրարների տպագրություն,
  • Առաջարկի ուղարկում փոստով,
  • Առաջարկի ուղարկում էլ. փոստով,
  • Հեռախոսազանգ`ելքային,
  • Հեռախոսազանգ` մուտքային,
  • Հանդիպումներ,
  • Պայմանավորվածությունների (հանդիպման, հեռախոսազանգերի, էլ. նամաների ուղարկման, առաջարկի ուղարկման) ժամանակացույց,
  • SMS-ի ուղարկում դիմամիկ տեքստով,
  • Ֆաքսի ուղարկում:

 

ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ԿԱԶՄՈՒՄ ԵՎ ԱՐԽԻՎԱՑՈՒՄ

Համակարգը թույլ է տալիս հեշտությամբ կազմել և կուտակել տարատեսակ փաստաթղթեր:

  • Ըստ իրականացված գործառույթների,
  • Ըստ քարտեզի վրա կազմակերպության դիրքերի բաշխվածության,
  • Գործառույթների մատյան:
  • Ամսական պարտադիր հաշվետվություններ:

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

  • Պաշտպանված տվյալների բազա:
  • Օգտագործողների իրավունքների սահմանափակում:
  • Ցանկացած տեսակի փաստաթղթերի անհատական և դինամիկ ստեղծման հնարավորություն:
  • Ճկուն և ինտուիտիվ ինտերֆեյս:
  • Ինտեգրացիա այլ համակարգերի հետ:
  • Անհատական ֆունկցիոնալի ներդրման հնարավորություն:

 


Կարծիքներ


Share