Ինչ կստանա հաճախորդը/հիվանդը
Ստոմատոլոգիական կլինիկայի պացիենտը նաև հաճախորդ է կամ գնորդ: Բժշկական ոլորտում հաճախ շատերը չեն ընկալում, որ մատուցվում է ծառայություն: Իսկ ցանկացած գնորդ, երբ ծախսում է գումար` ակնկալում է բարձրակարգ սպասարկում: Ատամնաբուժարանի կառավարման համակարգը կարող է խիստ դրական ազդել նաև հաճախորդի սպասարկման ընթացակարգում: Պացիենտները կլինեն գերբավարարված` զգալով հոգատարություն և որ իրենց մասին չեն մոռացել` նույնիսկ եթե իրենք չեն ներկայացել հերթական բուժմանը:
Հաճախորդի մոտ կձևավորվի վստահություն և հոգատարության զգացում եթե՝
- Բուժման պլանավորումը և բժշկական աշխատանքը ներկայացվի վիզուալ ընկալելի դենտալ քարտեզի միջոցով
- Բուժման համար նախատեսված ֆինանսական հաշվարկը ներկայացվի ախտորոշման և բուժման պլանի հիմքով
- Հիշեցնենք հիվանդին հերթական այցելության մասին
- Հիմնական բուժումից 6 ամիս հոտո հրավիրենք բուժզննման
- Շնորհակալական նամակ ստանա, որ վստահել է մեր կլինիկային
- Այցելության չներկայանալու դեպքում ստանա հաղորդագրություն, որ բժիշկը մտահոգված է հիվանդության սրման հետևանքներով և այլն: