Մարքեթինգ և CRM գործիքներ
Հաճախորդակենտրոն մարքեթինգը, կամ CRM տեխնոլոգիաները լայնորեն կիրառվում են Արևմուտքում բժշկական ծառայություններ մատուցող ընկերությունների կողմից: CRM տեխնոլոգիաները արդեն երկու տասնամյակ ապացուցում են իրենց գերարդյունավետությունը:
CRM հապավումը բացվում է <<հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարում>>, թվում է՝ շատ պարզ է, սակայն այս երեք բառը մի ամբողջ կառավարման համակարգ է` տեխնոլոգիա և նույնիսկ գաղափարախոսություն, որը կիրառվում է երկարաժամկետ արդյունք ստանալու ակնկալիքով: CRM տեխնոլոգիայի և ռազմավարության որդեգրման արդյունքում հնարավոր է զգալի բարելավել սպասարկման գործընթացը և ավելացնել շահութաբեր գործարքները` նվազեցնելով մարքեթինգային ծախսերը, ներգրավել նպատակային հաճախորդներ, պահպանել եղած հաճախորդներին, իրականացնել բարձրակարգ սպասարկում և արդյունավետ վաճառք: CRM համակարգի միջոցով հնարավոր է ստեղծել ցանկացած տեսակի կոմունիկացիա պացիենտի հետ, օրինակ, ավտոմատ կերպով շնորհավորել ծննդյան օրը, հիշեցնել հերթագրման մասին և այլն:
Նաև կարելի է ազդել վաճառքի ակտիվացման վրա. համակարգը ավտոմատ կգեներացնի և կուղարկի էլեկտրոնային նամակ հետևյալ տեսքստով՝ <<Հարգելի Ա. Վարդանյան, մենք մտահոգված ենք Ձեր առողջական խնդրով. ախտորոշման ընթացքում պարզվել էր, որ Ձեր 14 համարի ատամը ունի կարիես և դուք չեք ներկայացել: Հուսով ենք, ամեն ինչ նորմալ է և դուք ուղղակի մոռացել էիք: Կրկին հիշեցնում ենք և սպասում Ձեր արձագանքին: Եվս երկու ամիս բուժումը ուշացնելու դեպքում կարող է առաջանալ ատամի հեռացման վտանգ: Հարգանքով` բժիշկ Մինասյան>> կամ այլ կարճ տեքստ SMS հաղորդագրությամբ:
Ցանկացած բիզնեսում կարևոր է ուշադրություն դարձնել հավատարիմ հաճախորդների ծավալին: CRM տեխնոլոգիայի կիրառումը կարող է զգալի ազդել հաճախորդների լոյալության վրա, ինչը կազդի նաև հաճախորդների քանակի աճի և շրջանառության մեծացման վրա:
Ատամնաբուժական բիզնեսում CRM համակարգը կարելի է կիրառել հետևյալ բիզնես գործընթացներում և պրոցեսներում.
- Հիվանդի մասին տվյալների հավաքագրում. անձնական տվյալներ, նախասիրություններ, կապեր, աշխատանքային տվյալներ, ընտանիքի անդամների տվյալներ և այլ
- Հաճախորդների սեգմենտավորում և խմբավորում տարբեր հայտանիշներով` սեռ, տարիքային խումբ, սոցիալ- դեմոգրաֆիական և այլն
- B2B կազմակերպությունների աշխատակիցների համար բժշկական ծառայությունների վաճառք
- Թիրախային մարքեթինգային միջոցառումների իրականացում
- SMS, Email ծանուցումների ուղարկում
- IP PBX , call center հեռախոսակայանի միջոցով զանգերի կառավարում
- Ծննդյան և տոնական օրերի անհատական շնորհավորում /հաղորդագրության տեքստի մեջ նշվում է գնորդի անունը/
- Հերթագրման հիշեցում
- Պլանային այցելությունների վերաբերյալ տեղեկացումների ուղարկում
- Շնորհակալական նամակների տպագրում
- Տարատեսակ ակցիաների տեղեկացում
- Լոյալության ծրագրերի իրականացում
- Ընտանեկան լոյալության քարտերի և ծրագրերի իրականացում
- Հաճախորդների ներգրավման աղբյուրների վերլուծություն
- Հաճախորդների խորհուրդով նոր պացիենտների ներգրավման ծրագրերի իրականացում: