Business management automation softwares
- Dental clinic
- MER Pharmacy
- Restaurant MS
- Time Tracker
- Mobile commerce system
- Paying customers with JivoChat
Որտեղից Ձեռք բերել ծրագիր ՀԴՄ-ին միացնելու համար
Ցանկացած բիզնեսի համար մենք ունենք ծրագրային ապահովումներ, որոնք կհեշտացնեն Ձեր աշխատանքը և կբարելավեն բիզնես գործընթացը։
Քայլ 2․ LAN-ի լույսը վառվում է, թե՞ ոչ
Սարքը կարող է փչացած լինել, եթե լույսը չի վառվում ուրեմն ինչ-որ բան այն չէ ՀԴՄ-ն համակարգչին միացնող սարքի հետ։ Ցանկալի է որ գրասենյակում միշտ լինի փոխարինող հավելյալ սարքը։
Քայլ 3. Մուտք ենք գործում ՀԴՄ-ի ծրագրի մեջ
Մուտք ենք գործում համակարգ (Մուտքանուն՝ 2, Գաղտնաբառ՝ 2), ստուգում ենք արդյոք դրված են 1. Ակտիվ. Կապը արտ. ծր. Հետ 2. Տպել կտրոնը ՀԴՄ տպիչով կետերը: |
Քայլ 4. Նայում ենք ՀԴՄ IP հասցեն կա, թե՞ ոչ և արդյոք համընկնում է ՀԴՄ ծրագրում գրված IP հասցեի հետ
Նայում ենք ՀԴՄ IP հասցեն կա, թե՞ ոչ և արդյոք համընկնում է ՀԴՄ ծրագրում գրված IP հասցեի հետ (ՀԴՄ-ի ստացած կարգավորումները և ծրագրի կարգավորումները ստուգելու համար մուտք ենք գործում ECR Service Configuration, որը սովորաբար գտնվում է համակարգչի էկրանի վրա՝ նշված լոգոյով ):
Եթե IP-ն չի համապատասխանում, ապա անցնում ենք վերջին քայլին
Քայլ 5. Ստուգում ենք Ավտոմատ համակարգի IP հասցեն համընկնում է այն համակարգչի IP հասցեի հետ, որին միացված է ՀԴՄ-ն
Ստուգում ենք Ավտոմատ համակարգի IP հասցեն համընկնում է այն համակարգչի IP հասցեի հետ, որին միացված է ՀԴՄ-ն: Եթե չի համընկնում ուրեմն պետք է փոխել։
Քայլ 6. Ստուգում ենք համընկնում է արդյոք ՀԴՄ սարքի գաղտնաբառը ՀԴՄ ծրագրի գաղտնաբառի հետ, թե՞ ոչ
Ստուգում ենք համընկնում է արդյոք ՀԴՄ սարքի գաղտնաբառը ՀԴՄ ծրագրի գաղտնաբառի հետ, թե՞ ոչ:
Քայլ 7. Եթե վերոնշյալ գործողություններից հետո ՀԴՄ սարքը դեռ չի տպում, Restart ենք անում սերվիսը
Եթե վերոնշյալ գործողություններից հետո ՀԴՄ սարքը դեռ չի տպում, ապա վերաբեռնավորում ենք service-ը
Եթե վերոնշված քայլերն անելուց հետո սարքը դեռ չի տպում, հարկավոր է ՀԴՄ-ի սարքը անջատել, ապա՝ միացնել և նորից փորձել տպել:
Դրա համար սեղմած պահում ենք սարքի վրայի անջատելու կոճակը, և էկրանի վրա հայտված մենյուից ընտրում Shut down:
Եթե դա էլ չի օգնում, վերոնշյալ կետերը նորից ենք ստուգում: Եթե ՀԴՄ-ն դարձյալ չի տպում, հավանաբար ՀԴՄ- հետ ինչ-որ խնդիր կա, դիմեք Ձեր ՀԴՄ-ն սպասարկողին:
Ի՞նչ ենք անում եթե ՀԴՄ-ն չի ստացել IP
Այս դեպքում Առևտրային ծրագրերի հետ ինտեգրացիայի կարգաբերումներ պատուհանում ապաակտիվացնում ենք Ակտիվ. Կապը արտ. ծր. Հետ և Տպել կտրոնը ՀԴՄ տպիչով կետերը և սեղմում ենք Պահպանել և Դուրս գալ կոճակը:
Կբացվի հիմնական մենյուի պատուհանը: Մենյուի ներքևի աջ մասում, սեղմում ենք Ելք կոճակը և այնքան ենք սեղմում F1, մինչև հայտնվի Կարգավորումների վահանակ մենյուն:
Կարգավորումների վահանակից ընտրում ենք Ցանց տողը, բացված պատուհանում Լռելայն զանգային միացում դաշտում ընտրում ենք 3-WCDMA-ORANGE ( սովորաբար լռելիությամբ արդեն գրված է լինում դաշտում), հետո սեղմում ենք կետ 2-ը՝ LAN over USB:
Գոյություն ունեցող 8 Connection-երից ընտրում ենք AX887721: Այս connection-ն ի հայտ է գալիս պատուհանում այն դեպքում, երբ ՀԴՄ-ն միացնում ենք ցանցին:
Երկու անգամ քլիք ենք անում AX887721 connection-ի վրա, բացվում է մի պատուհան, որտեղ անպայման որպես ակտիվ նշում ենք Specify an IP address:
IP Address դաշտում ձեռքով ավելավնում ենք մեր ուզած IP հասցեն:
Mer Soft LLC's Human Resources Automatic Management system allows to preserve company's stability as it provides an opportunity to track personnel reserve quality, plan the development of top performing employees, track the quantity of vacancies as well as candidate search stage by each vacancy.
Since mid 2008 our interaction allows describing Mer Soft LLC as a perspective organization who design and develop high-quality management systems and is technically well-equipped. Professional and personal qualifications of the staff of the Company are worth to be highlighted. As for the characteristics of the management solutions provided by Mer Soft LLC, I see them as powerful tools for administration and supervision of organizational various business processes. Solutions designed for trade, warehouse and logistics, as well as marketing processes management are particularly of interest.
I consider our expenses completely justified and returned on the application of Trade and Warehouse management systems which allows us to boost our staff productivity, save work time due to overall performance optimisation and other touchable advantages. Mer Soft LLC staff's considerative assistance is also worth mentioning as they are ready to eliminate any issues we have while utilising the system and to provide necessary technical support.
Our company utilises Trade and Warehouse management system developed by Mer Soft LLC since 2010. The system completely fulfls our requirements and expectations as well as considerably facilitates trade and warehouse accounting processes, management of financial flows and report generation.
The rest is history. Mer Soft has been a dream company to work with. Not only did they deliver what they promised, but accommodated all the changes, upgrades etc. without any trouble. We certainly will be working with Mer Soft on other upcoming projects, and have no hesitation in recommending them and their services to any other organisation big or small.
Mer Soft LLC Human Resource Management System is an efficate applicable tool for companies with large staff, assisting in document supply in form of orders, agreements, trainings, reporting and numerous other docuemntation and processes supervision and archiving.
Այս հոլովակում ներկայացվում են Մեր Սոֆթ Ընկերության Առևտրի և պահեստների կառավարման ծրագրի ապրանքի մուտք պահեստ գործընթացը։