Նավարկությունից առաջ եվրոպացի վաճառականները դեռ 18-րդ դարում թղթիկների վրա գրում էին հաճախորդների անունները, նրանց նախասիրությունները, որպեսզի ապրանքը անհատականացված բերեն, ծննդյան օրերը՝ փոքրիկ նվերները չմոռանալու համար: Սա, ըստ էության, CRM համակարգի նախապապն էր: Փոխվեցին ժամանակները, նույնը՝ ավելի մանրամասն ու հագեցած տեղեկատվությամբ, կատարում են թվային տեխնոլոգիաները:
,, C-customers. դուք այստեղ նստած չէիք լինի, եթե չլինեին գեղեցկությունը գնահատող տիկինները,
R-relationship. եթե 2 մարդ զրուցում են, դա արդեն փոխհարաբերություն է,
M- management. կառավարում:
Հաճախորդների հետ փոխհարաբերությունների կառավարում. սա է CRM-ը,,. ,,Հելիոս,, կոսմետոլոգիական կենտրոնի աշխատակիցներին բացատրում է ,,Մեր Սոֆթ,, ընկերության համահիմնադիր Գարեգին Սարգսյանը:
Համակարգը տվյալների հսկա բազա է. գույներով տարանջատում է պարտաճանաչ ու անկայուն հաճախորդներին, նրանց այցերի հաճախականությունը, գոհ կամ դժգոհ լինելու հանգամանքը, սեռը, տարիքը: Առանցքային պայման է. հաճախորդների տվյալները պետք է ճշգրիտ ներմուծվեն: Հակառակը զավեշտի կարող է հասցնել. ասենք, համակարգը շնորհավորում է հաճախորդի ծննդյան օրը, բայց պատասխան նամակ է գալիս. ,,Շնորհակալ եմ, բայց այսօր իմ ծնունդը չէ,,:
,,Համակարգի մեջ կա նաեւ բողոքների հաշվառման տեղ. մարդը դժգոհությունը արտահայտում է, հոգին թեթևացնում, ընկերությունն էլ փորձում է դրա հիման վրա շտկել թերությունները: Համակարգը ներդրած ընկերությունները CRM-ի շնորհիվ եկամուտը գրեթե կրկնապատկում են,,,_ասում է Գարեգին Սարգսյանը:
,,Հաճախորդը կին է, սպասարկողը՝ տղամարդ,_ պատկերավոր բացատրում է ,,Մեր Սոֆթի,, ներկայացուցիչը,_ կինն է ընտրում տղամարդուն,,: Տղամարդը ուշադիր է կնոջ հանդեպ, հոգ է տանում, երբ կողքից գնում է՝ զանգում-հետաքրքրվում է: Հաճախորդների հետ փոխհարաբերություններն էլ այսպես են կառավարվում. դա նրանց ընդմիշտ կապում է ընկերությանը:
Автоматизированные системы управления бизнесом
- Учет времени
- Система мобильной торговли
- Увеличить онлайн-продажи