Детали проекта
Цель: | Автоматизация процессов управления взаимоотношениями с клиентами. |
Задачи: |
Адаптация программы согласно требованиям клиента исходя из методов управления. |
Начало: | С 2010 года по настоящее время |
Команда: | Гарегин Саргсян - руководитель проекта Гор Рустамян - архитектор Раффи Багдасарян - разработчик Гегам Гегамян- тестировщик |
Достижения: | 37 клиентов |
Со стороны компании “MERSOFT”, создана программа по выявлению ключевых внутренних и внешних проблем предприятия, и разработка оптимальных способов их решения. Причиной такой стратегии, явилась проблема осознания конкретных потребностей, в которых нуждается та или иная компания. В условиях жесткой конкуренции, когда любой субъект, занимающийся бизнесом в сфере торговли, стремится занять и сохранить доминирующее положение на рынке, огромное значение приобретает фактор конкурентоспособности. В условиях перенасыщенности рынка, когда предлагаемые товары и услуги не обладают строго определенными и выраженными ценовыми или качественными различиями, очень важна индивидуальная работа с покупателем. Решением этой и ряда других важнейших задач может являться разработанная нашей компанией Система CRM “Управление маркетингом и информацией”. Краткий обзор системы представлен ниже.
CRM ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԳԱՂԱՓԱՐՆԵՐԸ
- Կազմակերպությունների ցուցակ (դեղին էջեր, պատճենահանում ուղղորդված կազմակերպությունների ցուցակի մեջ, դասակարգում ըստ գործունեության խմբերի),
- Ուղղորդված կազմակերպությունների ցուցակ կամ բանակցող գործընկերներ (պատճենահանում գնորդների ցուցակ, դասակարգում ըստ գործունեության խմբերի, ստատուսների, գործակալների, կարևորության աստիճանի),
- Ուղղորդված կազմակերպության դիրքը քարտեզի վրա,
- Մարքեթինգային միջոցառումներ,
- Մարքեթինգային ստատուսներ (ուղղորդված կազմակերպությունների հարաբերությունները որոշակի մակարդակներում տարանջատելու նպատակով),
- Կազմակերպության գործունեության խմբեր,
- Ուղղորդումներ (ապրանքի կամ մատուցվող ծառայությունների մասով),
- Փաստաթղթերի ձևեր. իրականացվում են դինամիկ կերպով,
- Էլ. նամակների ձևեր. իրականացվում են դինամիկ կերպով,
ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
- Նամակների և ծրարների տպագրություն,
- Առաջարկի ուղարկում փոստով,
- Առաջարկի ուղարկում էլ. փոստով,
- Հեռախոսազանգ`ելքային,
- Հեռախոսազանգ` մուտքային,
- Հանդիպումներ,
- Պայմանավորվածությունների (հանդիպման, հեռախոսազանգերի, էլ. նամաների ուղարկման, առաջարկի ուղարկման) ժամանակացույց,
- SMS-ի ուղարկում դիմամիկ տեքստով,
- Ֆաքսի ուղարկում:
ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ԿԱԶՄՈՒՄ ԵՎ ԱՐԽԻՎԱՑՈՒՄ
Համակարգը թույլ է տալիս հեշտությամբ կազմել և կուտակել տարատեսակ փաստաթղթեր:
- Ըստ իրականացված գործառույթների,
- Ըստ քարտեզի վրա կազմակերպության դիրքերի բաշխվածության,
- Գործառույթների մատյան:
- Ամսական պարտադիր հաշվետվություններ:
ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
- Պաշտպանված տվյալների բազա:
- Օգտագործողների իրավունքների սահմանափակում:
- Ցանկացած տեսակի փաստաթղթերի անհատական և դինամիկ ստեղծման հնարավորություն:
- Ճկուն և ինտուիտիվ ինտերֆեյս:
- Ինտեգրացիա այլ համակարգերի հետ:
- Անհատական ֆունկցիոնալի ներդրման հնարավորություն: