ԵՊՀ գիտաշխատող, մարքեթոլոգ, GG տաքսիի բիզնես տնօրեն Վահրամ Միրաքյանի գիրքը շուտով լույս կտեսնի:
"Չոր մարքեթինգ" որոշ գործիքներ, հրատարակվելուց առաջ, ներկայացնում ենք մեր լսարանին: Մնացածը՝ գրքում եւ առաջիկա թրեյնինգին:
Վահրամ Միրաքյանն ասում է՝ Հայաստանում մարքեթինգային գործիքներին հիմնականում ծանոթ չեն, այդ պատճառով եթե մեկը սկսի կիրառել, միանգամից առավելություն ձեռք կբերի:
Автоматизированные системы управления бизнесом
- Учет времени
- Система мобильной торговли
- Увеличить онлайн-продажи