Վահրամ Միրաքյանն առաջարկում է հաջողության 40 գործիք

15
Jan.
2016
Աննա Բալյան

ԵՊՀ գիտաշխատող, մարքեթոլոգ, GG տաքսիի բիզնես տնօրեն Վահրամ Միրաքյանի գիրքը շուտով լույս կտեսնի:

"Չոր մարքեթինգ" որոշ գործիքներ, հրատարակվելուց առաջ, ներկայացնում ենք մեր լսարանին: Մնացածը՝ գրքում եւ առաջիկա թրեյնինգին:

Վահրամ Միրաքյանն ասում է՝ Հայաստանում մարքեթինգային գործիքներին հիմնականում ծանոթ չեն, այդ պատճառով եթե մեկը սկսի կիրառել, միանգամից առավելություն ձեռք կբերի:

Share