Ստեղծեք կորպորատիվ հիշողություն CRM համակարգի միջոցով: CRM-ի հիշողության մեջ տեղավորվում է ամեն ինչ՝ գնորդների վերաբերյալ ինֆորմացիան և իրադարձությունները, նամակները, հանդիպումները, պայմանավորվածությունները, փաստաթղթերը, պայմանագրերը, պատվերները և այլն: Աշխատակիցների միջև կոմունիկացիան հստակեցվում է, աշխատանքը դառնում է ավելի արդյունավետ: Արդյունքում, այս կամ այն ստորաբաժանման աշխատակիցներին հարց ու փորձ անելու, տարբեր ֆայլերում ինֆորմացիան փնտրելու փոխարեն, Ձեր աշխատակիցը կկենտրոնանա բուն աշխատանքի վրա:
Բիզնեսի կառավարման ավտոմատացված համակարգեր
- Ժամանակի հաշվառում
- Մոբայլ առևտրի համակարգ
- Ավելացրեք օնլայն վաճառքները