CRM համակարգ. հեռախոսազանգերի կառավարման մոդուլ IPPBX, Call Center, սպարսարկման Service Desk, Help Desk և վաճառքների կառավարման գործիք

16
Apr.
2016
Աննա Բալյան
CRM

CRM համակարգ. հեռախոսազանգերի կառավարման մոդուլ IPPBX, Call Center,

սպարսարկման Service Desk, Help Desk և վաճառքների կառավարման գործիք

Մեր Սոֆթ CRM-ի հեռախոսազանգերի կառավարման բաժինը՝ IPPBX կամ հեռախոսակապի կենտրոնը Call Center, հնարավորություն է տալիս զուգահեռ թե՛ խոսել հեռախոսով, թե՛ ստուգել  զանգողի տվյալները. ով է, ինչ ընկերություն է ներկայացնում, ինչ վերաբերմունք ունի Ձեր ապրանքի կամ ծառայության հանդեպ, ինչպիսի կապեր ունի, երբ ենք վերջին անգամ ունեցել որևէ գործնական հարաբերություն զանգահարող հաճախորդի հետ: Հեռախոսզանգերի կառավարման մոդուլը IPPBX, Call Center համակցված է CRM համակարգի, Service Desk, Help Desk հաճախորդների սպասարկման և հայտերի կառավարման համակարգերի հետ, ինչը թույլ է տալիս օպտիմալացնել սպասարկման բիզնես պրոցեսը, կրճատել սպասարկման ծախսերը և բարձրացնել հաճախորդների սպասարկման մակարդակը: Հեռախոսազանգերի կառավարման համակարգը նաև մաս կազմելով վաճառքի բիզնես պրոցեսում կամ գործընթացում, հնարավորություն է տալիս իրականացնել արդյունք վաճառքի կառավարում: Գնորդի ձեռքբերման հարցումը,  պարունակելով հեռախոսազանգի  ձայնագրությունը, գրանցվելով CRM համակարգում թույլ կտա առավել թափանցիկ կերպով վերահսկել վաճառքի պրոցեսը՝ գնորդի հարցումից մինչ վաճառքի ձագար:

Բացի այդ, համակարգը օգնում է վերլուծել հեռախոսազանգերը՝ ըստ բովանդակության, ըստ տևողության, ըստ ժամանակագրության, ըստ պատասխանողի եւ այլն:

Share