- Ապահովել ամբողջական և պահպանված հաճախորդների շտեմարան:
- Խուսափել տվյալների կորստից եթե վաճառքի գործակալը տեղափոխվել է մրցակիցների մոտ: Աշխատանքից ազատված գործակալի հաճախորդներով կարող է զբաղվել նոր աշխատակիցը, որը կժառանգի հաճախորդների վերաբերյալ ինֆորմացիան:
- Պահպանել փոխհարաբերությունների պատմությունը այն պոտենցիալ հաճախորդների կամ կոնտակտների հետ որոնք չեն դարձել գնորդ, ուղարկելով նրանց նոր առաջարկներ:
- Գնորդի հետ փոխհարաբերությունների անհատականացում:
- Կազմակերպության ստորաբաժանումների և աշխատակիցների միջև փոխկապակցված շփման ապահովում ընդհանրացված տվյալների հենքով:
- Միևնույն հաճախորդի տվյալների կրկնակի մուտքագրման կասեցում, եթե նույնիսկ տվյալների մուտքագրումը իրականացվում է տարբեր ստորաբաժանումներից:
- Վաճառքների արդյունավետության բարձրացում:
- Հաճախորդների սեգմենտավորում Պարետոի սկզբունքով 20/80: Շահութաբեր հաճախորդների բացահայտում և աշխատանքի կենտրոնացում նրանց վրա:
- Ապահովել կոմունիկացիայի հնարավորություններ հաճախորդների հետ:
- Հաճախորդների ներգրավման մեխանիզմների կիրառման հնարավորություններ:
- Հաճախորդների պահպանման մեխանիզմների կիրառում՝ ծննդյան և տոնական օրերի շնորհավորում, հաճախորդի համար շահավետ կամ հետաքրքիր ինֆորմացիայի հաղորդում, տարբեր միջոցառումների, ցուցահանդեսների, սեմինարների հրավերների ուղարկում: Բոնուսային –զեղչային կամ այլ շահագրգռող գործառույթների իրականացում:
- Cross-Sell տեխնոլոգիայի կիրառում այն է խաչվող ապրանքների կամ ծառայություններ վաճառելու կամ առաջարկելու հնարավորություն:
- Upsell տեխնոլոգիայի կիրառում` կազմակերպության համար առավել նպատակահարմար գնով ապրանքների կամ ծառայություններ առաջարկելու հնարավորություն:
- Վաճառքի գործակալների կողմից իրականացվող աշխատանքի պլանավորում և կառավարում: Վաճառքների պլանավորում-կանխատեսում վաճառքների ձագար /воронка прадаж/:
- Հաճախորդների հետ փոխհարաբերություններում մարդկային գործոնի մաքսիմալ նվազեցում, կադրային փոփոխությունների դեպքում ինֆորմացիայի կորստի մինիմալացում, աշխատակիցներից կախվածության վերացում:
- Մարքեթինգային միջոցառումների արդյունավետության գնահատում, ծախսերի հաշվառում ներդրումների հետ վերադարձի հաշվարկ ROI, մարքեթինգային գործառույթների օպտիմալացում:
- Կազմակերպության ստորաբաժանումների միջև փոխհարաբերությունների և կոմունիկացիայի ապահովում:
- Հաճախորդների տարանջատում տարբեր հայտանիշներով և ֆիլտրման հնարավորություն:
-
CRM գաղափարախոսություն կամ հաճախորդների կառավարման ռազմավարություն
-
Ինչ նպատակ են հետապնդում CRM համակարգերը և ինչպիսի խնդիրներ են լուծում
-
Մեր Սոֆթ MS CRM ավտոմատացված համակարգի հնարավորությունները
- Պոտենցիալ հաճախորդների հաշվառում CRM-ում
- Գնորդների հաշվառում CRM-ում
- Կոնտակտային անձանց հաշվառում
- Գործընկերների հաշվառում
- Հաճախորդների սեգմենտավորում
- Գնորդի հետ փոխկապակցված անձեր և կապեր
- Գնորդի դիրքը քարտեզի վրա, ինտեգրացում Google Map քարտեզի հետ
- Մարքեթինգային միջոցառումների կառավարում
- Վաճառքների պլանավորում և կառավարում
- Կոմերցիոն առաջարկների հաշվառում
- Գնացուցակների համակարգ
- Պայմանագրերի կառավարում
- Գնորդներին վերաբերվող փաստաթղթաշրջանառության կառավարում
- Գնորդների լոյալության բարձրացման գործիքներ
- Էլեկտրոնային հաղորդագրությունների ուղարկում, direct mail
- SMS հաղորդագրությունների ուղարկում
- Գործառույթների մատյան
- Միջոցառում
- Հանձնարարություններ
- Գնորդի հարցում
- Պայմանավորվածություն
- Հեռախոսազանգ ելքային
- Հեռախոսազանգ մուտքային
- Հանդիպում
- Այցելություն
- Ուղարկել SMS հաղորդագրություն
- Ուղարկել էլեկտրոնային հաղորդագրություն
- Իրացում
- Վճարում գնորդից
- Ծախսեր
- Գումարի վերադարձ գնորդին
- Վճարում բանկով
- Գործարք
- Վաճառքի ճագար
- Ըստ քարտեզի վրա դիրքի բաժխվածության
- Հաճախորդների ներգրավման աղբյուրների վերլուծություն
- Կասեցված բանակցող գործընկերների վերլուծություն
- Գործընկերների համեմատական վերլուծություն
- Հեռախոսազանգերի վերլուծություն
- Հանդիպումների վերլուծություն
- Այցելությունների վերլուծություն
- Ուղարկված էլեկտրոնային հաղորդագրությունների վերլուծություն
- Գործառույթների ակտիվության վերլուծություն
- Իրացումների կամ վաճառքների վերլուծություն
- Ծախսերի վերլուծություն
- Աշխատավարձ